განმავითარებელი ანალიტიკური შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
დამწყები
|
განვითარებადი
|
კვალიფიციური
|
ექსპერტი
|
კითხვის სტრატეგიების გამოყენებით უცნობი
ტექსტის შინაარსის გააზრება, მნიშვნელოვანი ასპექტების გაანალიზება
|
მოსწავლეს უჭირს კითხვის სტრატეგიების გამოყენება,
ტექსტის გააზრება.
|
მოსწავლე იშვიათად იყენებს კითხვის სტრატეგიებს, მეტ-ნაკლებად
იაზრებს ტექსტს, მაგრამ ვერ აანალიზებს მნიშვნელოვან ასპექტებს.
|
მოსწავლე უმეტესწილად იყენებს
კითხვის სტრატეგიებს, იაზრებს ტექსტს, უჭირს მნიშვნელოვენი ასპექტების გაანალიზება.
|
მოსწავლე სრულყოფილად იყენებს კითხვის სტრატეგიებს,
იაზრებს ტექსტს და აანალიზებს მნიშვნელოვან ასპექტებს.
|
დეტალებზე დაკვირვებით მიზეზ-შედეგობრივი კავშირების ახსნა
|
მოსწავლეს უჭირს დეტალებზე დაკვირვება, შესაბამისად,
ვერ ხსნის მიზეზ-შედეგობრივ კავშირებს.
|
მოსწავლე იშვიათად ახერხებს დეტალებზე დაკვირვებას,
უჭირს მიზეზ- შედეგობრივი კავშირების ახსნა.
|
მოსწავლე უმეტესწილად ახერხებს დეტალებზე დაკვირვებას
და მიზეზ- შედეგობრივი კავშირების ახსნას.
|
მოსწავლე სრულყოფილად ახერხებს დეტალებზე დაკვირვებას და მიზეზ- შედეგობრივი კავშირების
ახსნას.
|
საკუთარი აზრის დასაბუთებულად წარმოდგენა
|
მოსწავლე ვერ გადმოსცემს საკუთარ აზრს დასაბუთებულად.
|
მოსწავლე იშვიათად გადმოსცემს საკუთარ აზრს დასაბუთებულად.
|
მოსწავლე
უმეტესწილად გადმოსცემს საკუთარ აზრს დასაბუთებულად.
|
მოსწავლე სრულყოფილად გადმოსცემს დასაბუთებულად საკუთარ აზრს.
|
მოსწავლის თვითშეფასების კითხვარი
(მოცემულ კითხვარს მოსწავლეები ავსებენ გაკვეთილის მიმდინარეობის დროს
თითოეული აქტივობის შესაბამისად)
შევძელი თუ ვერა?
|
ვერ შევძელი
|
ნაწილობრივ შევძელი
|
შევძელი
|
მასწავლებლის მიერ დასმულ კითხვებზე პასუხის გაცემა
|
|
|
|
გავიგე თუ არა ახალი ტექსტი
|
|
|
|
ჯგუფურ მუშაობაში საკუთარი აზრის გამოხატვა
|
|
|
|
მოსმენილი და წაკითხული მასალის ურთიერთკავშირი?
|
|
|
|
კითხვა, რომელიც პასუხგაუცემელი დარჩა ჩემთვის გაკვეთილზე
|
|
|
|
განმსაზღვრელი ჰოლისტური
შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
ქულა
|
მოსწავლე იაზრებს კითხვას, მიცემულ დავალებას
|
2
ქ
|
მოსწავლე ავლენს ტექსტის
სიღრმისეულ ცოდნას
|
2
ქ
|
მოსწავლე აანალიზებს ფაქტებსა და მოვლენებს
|
2
ქ
|
მოსწავლე ფაქტებსა და მოვლენებს აკავშირებს ლიტერატურულ ტექსტთან
|
2
ქ
|
მოსწავლე განიხილავს საკითხს და გამოაქვს შესაბამისი დასკვნები
|
2
ქ
|
ქალბატონო თეა, გავეცანი თქვენ მიერ შექმნილ შეფასების სქემებს. ძალიან მომეწონა, მოვარგებ ჩემს საგანს და გამოვიყენებ ჩემს სასწავლო პრაქტიკაში. დიდი მადლობა გაწეული შრომისთვის.
ReplyDelete